کتابچین کتابخانه همراه

 

دنیای کتاب و کتابخوانی و غرق شدن در صفحات کتاب ها منجر شده داشتن یک کتابخانه ی گسترده همواره یکی از آرزو های دست نیافتنی من شود، چرا که در آمیختن با کلمه به کلمه ی کتاب ها را عاشقانه دوست دارم و از طریق هر جمله وارد پارچه ی جدیدی از این دنیای پهناور می شوم. اگر شما هم مثل من مطالعه را دوست دارید و از خواندن کتاب ها لذت می برید، به طور حتم همانند من خواهان داشتن یک کتاب خانه ی پر از کتاب های متنوع هستید.

اما آیا چنین چیزی امکان پذیر است؟ با وجود اپلیکیشن های کتاب خوانی باید بگوییم که بله، امروزه به واسطه ی پیشرفت روز افزون تکنولوژی و عرصه ی دیجیتال هر کسی می تواند یک کتابخانه ی همراه داشته باشد و دیگر جزء آرزو های دست نیافتنی محسوب نمی شود. کتابخانه ای که در دل خود متنوع ترین ژانر ها را جای داده است و طبق سلیقه ی هر کسی می باشد.

به طور قطع قبلاً هم آوازه ی این اپلیکیشن ها را شنیده اید، از این رو لازم است بگویم در حال حاضر اپلیکیشن های متعددی در این زمینه طراحی و ارائه شده اند. اپلیکیشن کتاب خوان کتابچین را می توان به عنوان یکی از بهترین ها در این زمینه معرفی کرد. چرا که کتابچین ویژگی ها و خصوصیات به مراتب بهتر و بیشتری از نمونه های مشابه خود دارد‌.

کتابچین و ویژگی های منحصر به فرد آن

اپلیکیشن کتابچین

 

قسمت ماراتن اپلیکیشن کتابچین را می توان منحصر به فرد ترین ویژگی آن نام برد، در این بخش از اپلیکیشن می توانید میزان مطالعه ی خود را در بازه های زمانی مختلف ارزیابی کنید و بدانید نسبت به گذشته نرخ مطالعه تان چه تغییری کرده است. علاوه بر این با بهره مندی از این بخش می توانید به رقابت با کاربران دیگر نیز بپردازید و چه چیزی بهتر از رقابت در زمینه مطالعه و کتاب خوانی.

از دیگر ویژگی های کتابچین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان دانلود کتاب متنی و کتاب صوتی در کتابچین بدون پیچیدگی و کاملاً ساده است.
  • فرایند کتاب خوانی در فضای این اپلیکیشن به نوعی طراحی شده است که می توانید در صفحات کتاب نشانه گذاری و حتی حاشیه نویسی کنید.
  • خرید کتاب صوتی از این درگاه اینترنتی رونق بسزایی دارد، لذا دارای تنوع بسیار بالایی است.
  • کتابچین دارای گزینه ی بسیار جذابی به نام دانلود کتاب های رایگان می باشد که همواره از استقبال بالایی برخوردار است.
  • و موارد بسیار زیاد دیگر.

برای بارگیری این اپلیکیشن، اینجا کلیک کنید.