سایت قالیشویی، موکتشویی، مبلشویی و خدمات نظافت منزل

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

تاثیرات ماساژ درمانی با عناصر آب و آتش چیست؟

ماساژ درمانی به دلیل ظرفیت مستند شده خود برای بهبود سلامتی ، به طور پیوسته مشروعیت خود را در ایالات متحده به دست آورده است ، اما بیشتر آنها از این که چند روش درمانی ماساژ درمانی را انتخاب کرده اند ، آگاهی ندارند. در حالی که ماساژ بافت سوئدی و عمیق رایج ترین سبک ها است ، در بعضی مکان ها سبک های کمتری از بدن شناخته شده است. همراه با عناصری که ممکن است با ماساژدرمانی عجیب به نظر برسد ، ماساژ آتش و ماساژ با آب از جمله برخی از غیر معمول ترین انواع درمان های سلامتی موجود است.
ماساژ آتش
در غیر این صورت به عنوان ماساژ آتش چینی شناخته شده است ، huǒ liáo یک روش درمانی آبگرم از چین است که می تواند یک مفهوم ترسناک برای آن دسته از شعله های آتش باشد. برخی از موسسات ممکن است huǒ liáo را ماساژ بخار بنامند. در تبت ، روشی مشابه تحت عنوان اژدهای درمانی با آتش شناخته می شود.
اگرچه خصوصیات آن ممکن است متفاوت باشد ، ماساژ آتش چینی به طور کلی شامل قرار دادن پارچه ای خیس شده در الکل و اکسید خاص روی صورت ، کمر ، پاها ، شکم یا سایر قسمت های مشکل است. قبل از اینکه پزشک متخصص شعله های آتش را با یک حوله مرطوب بکشاند ، این پارچه مشتعل می شود و اجازه می دهد تا یک دقیقه بسوزد. از حوله مرطوب ممکن است برای ماساژ منطقه گرم استفاده شود.
وکلای huǒ liáo ادعا می کنند که ظرفیت آن در:
رفع چین و چروک رفع درد مفاصل برطرف کردن بی خوابیضم هضم اسید چاقی ناشی از انسداد سرماخوردگی شرایط بهبود یافته که توسط طب چینی طبق درجه حرارت سرد طبقه بندی می شوند.
به گفته دکتر Jacob Teitelbaum ، نویسنده کتاب Real Cause ، Real Cure ، (Rodale Books، 2012) ، "... یکی از توضیحات [برای استفاده از آتش] این است که گرمای شدید باعث واکنش آدرنالین می شود ، که می تواند شیمی بدن را تغییر داده و برخی از علائم را بهبود بخشد. مانند سوء هاضمه و سوخت و ساز بدن آهسته است. "در حالی که یک بیمارستان سنتی چینی در چانگچون ، استان جیلین با استفاده از huǒ liáo برای سوزاندن چربی با چاقی مبارزه می کند ، این روش غیر معمول به ندرت در نیمکره غربی مشاهده می شود. این ممکن است مؤثر باشد ، اما ایمنی و کارآیی ماساژ آتش هنوز در یک ژورنال مورد بررسی قرار نگرفته است.
ماساژ آب
یک نوع ماساژ تسکین دهنده در آب های گرم و کم عمق آب ، توسط هارولد دال در سال 1980 ساخته شد. اصطلاح Watsu:registered: به عنوان ترکیبی از آب و شیاتسو ظهور کرد که Dull شروع به استفاده از ذن شیاتسو برای دانشجویانی کرد که در شناور شنا می کنند استخر گرم در هاربین هات اسپرینگز کالیفرنیا. به گفته دال ، "کشش عضلات را تقویت کرده و انعطاف پذیری را افزایش می دهد. آب گرم مانند آن در استخرهای هاربین ، که بسیاری از آنها با عمیق ترین حالت های بدن از خواب بیدار می شوند ، به عنوان یک وسیله ایده آل شناخته شده اند. "دال انجمن جهانی بدن سازی آبزیان (WABA) را تاسیس کرد ، که نظارت بر آموزش پزشکان واتسو در اطراف آن است. جهان.
یک جلسه معمولی واتسو در آب از 92 تا 94 درجه فارنهایت برگزار می شود ، که هم پزشک و هم گیرنده آن لباس های حمام می کنند. پزشک در حالی که مشتری با دیگری ایمن باشد ، یک سری حرکات تکان دهنده را با یک دست انجام می دهد. علاوه بر سنگ شکن ، مشتری ها همچنین کشیده ، خم و قوس دار هستند. از آنجا که قرار گرفتن در آب اثر گرانش بر روی مهره ها را از بین می برد ، دستکاری ها مقاومت کمی دارند. واتسوچ معروف است:
کاهش تنش ماهیچه ای ایجاد یک حالت عمیق از آرامش افزایش تحرک و انعطاف پذیری استرس کاهش میزان کاهش درد بهبود خواب خواب بهبود احساسات خمیدگی
براساس یک مطالعه کره جنوبی که در ژوئن سال 2009 از مجله بین المللی تحقیقات فیزیوتراپی منتشر شد ، واتسو در کنترل اسپاسم و بهبود عملکرد آمبولاتیک بیماران مبتلا به همی پارزی بعد از سکته مغزی مفید بود. واتسو به نوع خاصی از استخر احتیاج دارد. بنابراین این یک سرویس نسبتاً غیرمعمول است. این نوع منحصر به فرد از بدن که بیشتر در آمریکای غربی رواج دارد ، در حال حاضر در بیش از 40 کشور جهان ارائه می شود.
ماساژ با استفاده از عناصر آتش و آب ممکن است در ابتدا عجیب به نظر برسد ، اما هرکدام دارای قدرت خاص خود هستند. خاصیت گرم شدن آتش می تواند انرژی بخش باشد - گردش خون و متابولیسم را فعال می کند و به طور بالقوه به چندین نگرانی از نظر سلامتی و زیبایی کمک می کند. بی وزنی ناشی از آب از نظر عاطفی و جسمی آرامش بخش است و در عین حال وسیله ای را فراهم می کند تا بتواند به راحتی و به آسانی دستمال های بدن را دستکاری کند. Huǒ liáo و Watsu:registered: غیر معمول هستند و حتی ممکن است عجیب به نظر برسند ، اما هر دو سبک بدن سازی چشم اندازی منحصر به فرد در حمایت از سلامت و سلامتی ارائه می دهند.

منبع :  www.massageshop.ir

۱۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۹:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی آغنده

شمیران سوپر - فروشگاه آنلاین مواد غذایی

امروز می خواهیم براتون یکی دیگه از جاذبه های توریستی تهران رو معرفی کنیم . این بار به سراغ جایی رفتیم که نه تنها خارجی ها ، بلکه مردم دیگر شهرها و حتی خود تهرانی ها ! هم دوست دارن حداقل یکبار اونجا را ببینن . شاید براتون جالب باشه که این مکان یک خواروبار فروشی خیلی قدیمیه که الان تبدیل به یک سوپرمارکت خاص شده !

شمیران سوپر ! سوپر انلاین

شمیران سوپر همونطور که از اسمش مشخصه در شمرون و در مرکز اون یعنی تجریش (سرپل تجریش) واقع شده . این فروشگاه در سال 1346 افتتاح شد و از همون اول با رویکرد عرضه تخصصی خوراکی های خارجی و برندهای معروف بین المللی کارش رو شروع کرد ، و با تمرکز بر روی موادغذایی واجتناب از فروش دیگر اقلام سوپر مارکتی ، طی بیش از نیم قرن فعالیت به مرکز فروش بهترین خوراکی ها در ایران ، تبدیل شد .

معروفترین ، خاص ترین و محبوب ترین انواع موادغذایی از روغن ، سس ، ادویه ، کنسرو ، ماکارونی و غلات گرفته تا قهوه ، چای ، شکلات ، آبنبات ، بیسکوییت و ... .

سبک کاسبی خاص این سوپرمارکت که مبتنی بر تهیه خوردنی های درجه یک و سرویس دهی عالی به مشتریان بوده باعث شده که نه تنها افراد خارجی مقیم تهران ، که دنبال موادغذایی کشور خودشون هستن ، بلکه هموطن های عزیز خودمون و مخصوصا آشپزها ، باریستاها ، رستوران ها و کافه ها هم هر چیزی رو که برای آشپزخونه ، تهیه غذا ، دسر ، قهوه و ... نیاز دارن از این فروشگاه تهیه کنن .

طی 53 سال گذشته ، این فروشگاه چندبار اقدام به بازسازی و نوسازی کرده که آخرین آن در سال 1394 بوده که علاوه بر خرید تجهیزات جدید ،مدیران جوان و کار آزموده ای به کادر فروشگاه اضافه شدند و با طرح و ایده های نو تحولات مثبت و ارزشمندی در فروشگاه ایجاد کردند از جمله افتتاح یک کافی شاپ نقلی در فروشگاه!

هدف اصلی ایجاد این کافی شاپ ، این بود که مشتریان بتونن حین خرید از فروشگاه ، به قول معروف دمی هم بیاسایند و با نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه ناب ، خستگی رو از تنشون بیرون کنند .

خوشبختانه گردانندگان شمیران سوپر از نقش روزافزون و روبه گسترش استفاده از اینترنت و فضای مجازی هم غافل نبودن و در سال 94 با راه اندازی پیج اینستاگرام وارد فضای مجازی شدند و در حال حاضر صفحه اینستاگرمشون ، با حدود 55 هزار نفر فالوور ، باارزش ترین میزان واقعی فالوور در بین فروشگاه آنلاین مواد غذایی در ایران رو داره .

استقبال بسیار زیاد مردم از پیج اینستاگرام باعث شد که در سال 1396 ، وب سایت انلاین این فروشگاه و سپس در سال 1397 اپلیکیشن موبایل شمیران سوپر ، با امکان فروش بیش از پنج هزار قلم کالا و ارسال به تمام نقاط تهران و حتی دورترین نقاط ایران ، از طریق درگاه مطمئن بانکی ، راه اندازی شود تا در سریع ترین زمان ممکن سفارشات رو بدست مشتریان برسونند .

شمیران سوپر ، علاوه بر اینکه روزانه پذیرای صدها نفر از هموطنان در داخل فروشگاه هست ، بعنوان یک فروشگاه آنلاین موادغذایی ، به مرجع ارائه اطلاعات مفید و معتبردرحوزه صنایع غذایی و سوپرفودها تبدیل شده و انواع خوراکی های رژیمی کالا ، دیابتی ، گیاهخواری ، کتوژنیک ، ارگانیک و ... فراهم کرده . 

در کنار اینها عاشقان پودر قهوه اسپرسو و انواع نسکافه ها و نوشیدنی های انرژی بخش و مفید مثل چای ماسالا و چای ماچا هم کافی شاپ شمیران سوپر رو به پاتوق خودشون تبدیل کردن .

شاید براتون جالب باشه که اسامی تعدادی از خوراکی های خاص این فروشگاه جذاب رو براتون بنویسیم :

سویا سس ، سس صدف ، جلبک سوشی ، خردل با دانه ، شکلات و کاکائو های بدون شکر ، نودل ، ادویه لیمو فلفل و پاپریکای دودی ، قهوه های عربیکا و روبوستا ، روغن ترافل ، اسپری خامه ، روغن نارگیل ، شیر نارگیل ، عسل ملکه ، خمیر باقلوا ، قهوه ترک ، وانیل ، خمیر هزارلا ، رشته کادایف ، شربت افرا ، جو دو سر ، گرانولا ، آب ووس ، لمون گرس ، تندوری ماسالا ، کورن فلکس های رژیمی و ... تنها گوشه های جذابی از دریای محصولات هیجان انگیز و کم نظیر این سوپر آنلاین هستند .

منطقه شمیران که زمانی به دلیل داشتن آب و هوای فوق العاده و درخت های چنار و افرا در تهران مشهور بود ، اکنون به داشتن شمیران سوپر ، که تنها فروشگاه آنلاین موادغذایی صرفا خارجی هم هست ، به خود می بالد .

جهت آشنایی بیشتر با این فروشگاه میتونید از روش های زیر استفاده کنید :

  • مراجعه حضوری به آدرس تهران ،انتهای خیابان ولیعصر ، میدان تجریش ، خیابان گوگل .
  • تماس تلفنی با شماره 22711331
  • مراجعه به وب سایت www.shemiransuper.ir
  • دانلود اپلیکیشن شمیران سوپر از کافه بازار یا گوگل پلی استور برای گوشی های اندروید ، و سیب اپ ، سیبچه و اناردونی برای گوشی های ios
  • مراجعه به صفحه اصلی اینستاگرام :                                                                   @shemiransuper
  • مراجعه به صفحات تخصصی در اینستاگرام :
          • برای رژیم کتوژنیک                             @keto_shemiransuper
          • برای محصولات ارگانیک                  @organic_shemiransuper
          • برای محصولات گیاهی                          @vegan_shemiransuper      
          • برای ورزشکاران                                       @sport_shemiransuper
          • برای کودکان                                             @kids_shemiransuper
          • خوراکی های بدون گلوتن                      @glutenfree_shemiransuper
          • برای افراد دیابتی                                        @diabet_shemiransuper
          • افراد خارجی مقیم ایران                                @global_shemiransuper
          • رژیم های چاقی                                          @getfat_shemiransuper
          • محصولات کافی شاپی                                  @cafe_shemiransuper
  • استفاده از کانال تلگرام عمومی                                                                         t.me/shemiransuper_ir
  • استفاده از کانال تلگرام تخصصی ، ویژه رستوران ها و خریداران عمده t.me/shemiransuper_wholesale           
  • حساب کاربری در آپارات
  • حساب کاربری در یوتیوب
۱۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۹:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی آغنده
4kia