تور زمینی ترکیه از شیراز

تور زمینی ترکیه از شیراز که با توجه به اب هوای این روز ها و ایام و جاذبه های گردشگری این شهر فوق العاده زیبا مورد توجه و انتخاب بسیاری از خانواده های محترم ایرانی است را به شما دوستان و همراه کنندگان محترم پیشنهاد می کنیم. پس در ادامه نیز با ما همراه بوده و پست را دنبال کنید.

تور زمینی وان ترکیه از شیراز

 

استانبول پرطرفدارترین تور خارجی برای ایرانی ها به حساب می آید که همیشه بصورت هوایی برگزار شده است. چند سالی است که در فصل تابستان و بصورت محدود، تور زمینی استانبول نیز برگزار می شود و استقبال بسیار خوبی را از طرف علاقه مندان به همراه داشته است. قیمت تور زمینی استانبول نیز ارزان تر از تور هوایی استانبول است و این امر تاثیر زیادی در استقبال از این تور به همراه داشته است. علاوه بر آن، مسئله گروهی بودن این تور و امکان تجربه ای متفاوت از سفر به استانبول نیز عامل دیگری برای همراهی علاقه مندان با این تور بوده است. البته موضوع مهم اینستکه آژانس های مسافرتی بسیار کمی توانایی برگزاری این نوع تور را دارند و از اینرو تقاضا برای این نوع تور زیاد است.

چنانچه قصد سفر به استانبول را دارید و می خواهید تور استانبول را با خدماتی مناسب و قیمتی کم (نسبت به تور هوایی) رزرو نمایید، وبسایت تور لحظه آخری با همکاری "شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری همسفر ماه و ستاره"، خدمات ویژه ای را در زمینه رزرو تور زمینی استانبول ارائه نموده است تا بتوانید سفری فراموش نشدنی را بصورت گروهی و خانوادگی همراه با جمعی شاد و سرزنده تجربه نمایید.

تور زمینی وان

یکی از پرطرفدارترین تورهای زمینی خارجی در بین ایرانیان است. این پکیج ویژه تور زمینی وان ترکیه از تهران در زمستان 98 است که در ماههای بهمن اسفند 98 در تاریخ های مختلف بصورت گروهی برگزار می گردد. با ما همراه باشید تا در این مطلب از اطلاعات تور وان ترکیه و قیمت تور وان مطلع گردید.

از دیگر مطالب سایت نیز دیدن فرمایید

تور شیرازگردی

تور زمینی وان ترکیه از شیراز

 

 

وان یکی از شهرهای زیبا و تاریخی ترکیه می باشد که در شرق ترکیه واقع شده است و بدلیل قرارگیری در کنار دریاچه وان دارای  آب و هوایی معتدل و دلپذیر می باشد. وان دارای جمعیت 400 نفری می باشد و بدلیل دارا بودن مراکز خرید و جاذبه های تاریخی زیبا سالانه مورد توجه گردشگران زیادی ازکشورهای مختلف قرار گرفته است. بر طبق آمار یکی از اصلی ترین گردشگران وان ترکیه را گردشگران ایرانی تشکیل می دهند و در سال های اخیر تور وان ترکیه در ایران مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. تور زمینی وان ترکیه از پرطرفدارترین تورهای زمینی خارجی است که همه ساله در فصل بهار و تابستان برگزار می گردد.

 تور زمینی ترکیه از شیراز[/caption]

جهت خرید و رزرو تور و اطلاع از قیمت بلیط و سایر تور ها با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۷۱-۳۸۴۳۰۰۳۵

۰۹۱۷۵۱۱۸۵۱۷

۰۹۱۷۳۱۴۶۵۲۰

راه های سفر به وان بصورت زمینی

تور وان ترکیه از ایران به صورت زمینی انجام می گیرد و امکان برگزاری تور وان ترکیه بصورت هوایی وجود ندارد. برای تور وان ترکیه بصورت زمینی، چند مسیر وجود دارد:

جهت مسافرت از تهران به وان ترکیه باید از شهرهای قزوین، زنجان، تبریز عبور کرد و سپس با توجه به انتخاب یکی از ‏سه مرز خروجی زمینی بازرگان، رازی و سرو که به ترتیب از شهرهای ماکو، خوی و ارومیه می گذرند، ادامه مسیر داد. ‏فاصله شهر ارومیه تا وان نیز حدودا 290 کیلومتر و 4 ساعت می باشد.‏
مسیر دیگر مسافرت به وان ترکیه استفاده از قطار تهران - وان می باشد که هر هفته یک بار بین این دو شهر رفت و آمد ‏می کند. مسافرت با قطار علیرغم امکان استراحت در طول راه، ‏به علت معطلی های زیاد در مرز به علت بازرسی های متعدد توسط گمرک ترکیه، دارند.

زیبایی ها و جاذبه های گردشگری

کی از پرطرفدارترین جاهای دیدنی استانبول قصر توپکاپی است که آمیخته ای از تاریخ و مناظر خیره کننده است. کاخ توپکاپی در ۵ کیلومتری دیوارهای سنگی توسط ۲۷ برج احاطه شده است و از دستاوردهای تاریخ عثمانی به شمار می رود. توپکاپی که تاریخش به قبل از قرن پانزدهم برمی گردد، بر روی تپه‌