تمیز کردن مبلمان چرم نیاز به روش های خاصی دارد. چندین محصول تجاری و خانگی وجود دارد که می تواند برای تمیز کردن مبل چرمی شما استفاده شود. با نگهداری منظم و محصولات مناسب، شما می توانید یک مبمان چرمی را به راحتی و بدون دردسر تمیز کنید.

بهترین روش برای تمیز کردن مبلمان چرمی

بهترین روش برای تمیز کردن مبلمان چرم این است که آن را به آرامی انجام دهید. روش شستشوی تمیزتر شما بهتر است. چرم ماده بسیار آمرزنده است و فقط مقدار کمی مراقبت منظم طول می کشد.

سایه اتفاق می افتد، و بنابراین گرد و غبار و خاک می کند. با این حال، با استفاده از پاک کننده های خشن بر روی چرم می توانید لکه های سفت و سخت را که سخت می شود حذف کنید. این امر مخصوصا برای چرم آنیلین است که می تواند به آسانی رنگ آمیزی شود زیرا لایه محافظی در بالای آن وجود ندارد.

چگونه چرم را پاک کنیم؟

بلافاصله هر لکه را پاک کنید تا بتوانید تنظیم کنید. لکه های قدیمی تر که زمان خشک شدن و تنظیم شدن را داشتند، ممکن است سخت تر از حذف باشند، و این روش های تمیز کننده و تمیز ممکن است به خوبی کار نکند.

بهترین کار این است که مبلمان چرم خود را به طور مرتب برای تمیز نگهداشتن خاک بکارید. دستورالعمل سازنده ی مبلمان خود را ذخیره کنید و آنها را برای مراقبت و تمیز کردن مبلمان چرم خود دنبال کنید. این دستورالعمل ها به نوع خاصی از چرم که در مبلمان شما مورد استفاده قرار می گیرند هدف قرار می گیرند.

شما می‌توانید با تماس با یک قالیشویی معتبر برای شستشوی مبلمان چرمی خود اقدام کنید.

اگر دستورالعمل ها از دست داده اند، فقط برای آنها ارسال کنید. از خرده فروش مبلمان خود بپرسید یا با سازنده تماس بگیرید. این بسیار مفید است که آنها را در زمانی که لکه های سخت در اثاثه یا لوازم داخلی شما وجود دارد.